Persoonlijk en betaalbaar: kies wat je nodig hebt!

Iedereen heeft andere wensen bij een website.
Misschien wil jij wel een zakelijke uitstraling met koele kleuren en bondige teksten, of juist een warme uitstraling met een sfeervolle achtergrond.

De toon van jouw teksten en beeldmateriaal is heel bepalend voor de  persoonlijke uitstraling van jouw website. Kijk maar eens naar het verschil in uitstraling tussen het begin van deze pagina en daarna, alleen maar door een  afbeelding in te voegen.

Er is veel variatie mogelijk: zoek je een website met in het ook springende slogans en afbeeldingen, of meer een informatieve website met meer tekst? En hoe zorg je dan dat de tekst leesbaar blijft?

Weet jij al hoe je Jouw Talent Online wilt zetten?

Jij functioneert het best en krijgt de best bij jou passende klanten als jij datgene doet dat dichtbij jouw drijfveren en talenten ligt.
Maar welke drijfveren en talenten zijn dat? En hoe vertaal je dat naar een website die bij jou past?

Weet jij dat nog niet?

Jouw Talent Online is gecertificeerd TMA-professional en biedt jou vanuit die expertise als extra optie om voorafgaand aan jouw website ontwerp een Talent Motivatie Analyse te doen.  Op die manier sla je twee vliegen in één klap: je krijgt een beter inzicht in jouw drijfveren en talenten én jouw website kan nog beter uitdragen wie jij bent en wat jouw talenten zijn.

Persoonlijk en betaalbaar: kies wat je nodig hebt!

Naast de uitstraling van jouw website is ook de functionele opbouw ervan belangrijk. Wat wil jij dat jouw website straks kan? Jouw Talent Online biedt je de mogelijkheid om per onderdeel aan te geven of je deze (nu) wel of niet in jouw website wilt opnemen.

De inhoud die je wilt plaatsen op jouw website, zoals tekst en beeldmateriaal, noemen we content.
Een website bevat altijd de basisinformatie van jouw bedrijf en kan daarnaast optionele modules bevatten die specifiek bij jou en jouw talenten passen. 

Altijd noodzakelijk in een website:

Een duidelijke en wervende beschrijving van jouw aanbod: wat bied jij aan en aan wie?

Informatie over jou en jouw bedrijf: wie ben je, wat doe je en waarom zouden mensen voor jou kiezen?

Naam van jouw bedrijf -kan ook jouw eigen naam zijn-,  je eventuele logo, je favicon (het kleine plaatje dat je linksboven in het tabblad van je browser ziet) en zakelijke gegevens als KvK-nummer, etc.

Contactgegevens: telefoonnummer, e-mail, social media profielen, etc.

Optioneel:

Indien aan de orde: een kort overzicht van jouw projecten en/of klanten.

Het schrijven van blogs en artikelen is een mooie manier om jouw talenten te profileren. Om zoveel mogelijk mensen naar jouw website te lokken, kan het bovendien handig zijn om deze blogs direct te plaatsen op de social media van jouw keuze!

Heb jij een bedrijf dat producten of diensten verkoopt die vooraf betaald kunnen worden?  Jouw Talent Online helpt jou je webwinkel op te zetten op jouw website en hem in te richten met jouw producten.
 
Ik zorg tevens voor:
  • de koppeling met jouw bankrekening via Mollie
  • het inrichten van het complete afhandelingsproces.

Bovendien ondersteun ik je bij het plaatsen van jouw producten of diensten en kun je altijd tussendoor terecht bij mij voor online ondersteuning.

Organiseer jij regelmatig workshops of trainingen? Of je deze nu live of online geeft, het is fijn als jouw klanten zich op jouw website kunnen inschrijven op jouw evenementen. Ze kunnen dan:
 
  • Direct zien waar jouw evenement(en) over gaat/gaan
  • Lezen hoeveel jouw evenement(en) kost(en)
  • Direct inschrijven op jouw evenement(en)
  • Direct online betalen via jouw website
 
Jouw Talent Online kan voor jou:
 
  • Een compleet evenementenmanagement module inrichten
  • Jouw evenementen koppelen aan jouw bankrekening via Mollie
  • Het hele afhandelingsproces van boekingsformulier, bevestigingsmail, betalingsbevestiging, wachtlijst en toegangstickets met QR-code voor je inrichten
  • Jou ondersteunen deze module in gebruik te nemen
  • en natuurlijk kun je altijd bij ons terecht voor extra ondersteuning tegen een schappelijk tarief.
Wil jij jouw talenten delen met anderen door online trainingen aan te bieden maar vind je online aanbieders te duur? Investeer dan één keer in een eigen online omgeving waar je je eigen online trainingen kunt maken!
 
Jouw Talent Online kan voor jou:
 
  • Een complete online leeromgeving inrichten in jouw eigen stijl
  • Een training inrichten in jouw eigen leeromgeving die jou leert hoe je trainingen inricht
  • Het hele afhandelingsproces van inschrijving, bevestigingsmail, betalingsbevestiging, toegang tot de training voor je inrichten
  • Jou ondersteunen deze module in gebruik te nemen
  • en natuurlijk kun je altijd bij ons terecht voor extra ondersteuning tegen een schappelijk tarief.

Het uitgangspunt van de TMA talentenanalyse is dat wanneer je inzicht hebt in de motivatie, talenten en
competenties van een persoon, meer grip en aansluiting krijgt op je eigen loopbaan, bedrijf, klanten en uitdagingen.

De Talent Motivatie Analyse brengt 22 drijfveren, 44 talenten en 53 competenties in kaart.
Hij geeft daarmee inzicht op welke gebieden jij het meest gemotiveerd en talentvol functioneert.

Als jij een TMA laat doen, krijg je een uitnodiging om online een grote set vragen te beantwoorden,
waarmee 53 competenties worden gemeten. De rapportage geeft jouw unieke samenhang tussen drijfveren, talenten en competenties weer.
Als jij je inschrijft voor een Talenten Motivatie Analyse, neem ik eerst even persoonlijk contact met je op: live, telefonisch of per Zoom.

Stap 1: Persoonlijk intakegesprek

Ik bespreek met jou wat jouw doel is voor een website, wat eventuele andere redenen zijn voor jou om een TMA aan te vragen, welke vragen jij hebt over jezelf, je werk of je omgeving. Op die manier kan ik de juiste testconfiguatie voor je aanmaken.

Er is dan ook voor jou alle tijd en mogelijkheid om vragen te stellen over de analyse. We maken dan ook direct een afspraak voor het integratiegesprek enkele weken later, dat we liefst live doen.

Stap 2: Vragenlijst invullen

Naar aanleiding van ons eerste gesprek ontvang jij een mail van het analysecentrum met toegang tot jouw persoonlijke vragenlijst. Dit is een lijst van 312 vragen, afhankelijk van de keuze die we maken. Deze vragenlijst vul jij in; dit kost ca. 40 minuten tot een uur.

Stap 3: Integratiegesprek

Na het invullen van de vragenlijst analyseer ik de rapporten die voor jou relevant zijn en bespreken wij die in ons integratiegesprek. Hierbij komen we weer terug op jouw doel voor de website, welke drijfveren en talenten jij online wilt zetten en hoe we de website kunnen laten aansluiten op wie jij echt bent. 

Dit gesprek duurt ca. 1,5 tot 2 uur, waarna het bouwen van de website direct kan beginnen!